چاق شدن صورت و زیر چشم

چاق شدن صورت و زیر چشم برای بسیاری از افراد رویایی دست نیافتنی است. صورت تپل با زیر چشم های پر در زیبایی ظاهر نقش بسیار مهمی را ایفا می کند. تبلیغ های اینستاگرامی تنها راهکار چاق شدن صورت را استفاده از فیلر و ژل هایی می دانند که هزینه بالایی دارند. این در حالی است که راهکارهای بسیاری برای چاق شدن صورت وجود دارد. اگر دوست دارید در مدت زمانی کوتاه صورتی تپل و زیبا داشته باشید، ما را تا پایان این متن همراهی نمایید، چرا که در این محتوا قصد داریم به طور کامل به راهکارهای چاق شدن صورت و زیر چشم بپردازیم.

پر شدن صورت و زیر چشم با تغذیه

برای چاق شدن صورت خود، به مدت یک هفته کالری دریافتی خود را افزایش دهید. البته دقت نمایید که در این مدت به هیچ وجه غذاهای چرب، سرخ کردنی ها و فست فود مصرف نکنید، چرا که این غذاها تنها منجر به افزایش چربی در ناحیه شکم می شوند و سلامت شما را تهدید می کنند. در این مدت بهتر است غذاهای حاوی پروتئین، کربوهیدرات های ساده، چربی های سالم را در برنامه رژیم غذایی خود قرار دهید. به کمک این برنامه غذایی می توانید در مدت زمانی کم، صورتی تپل داشته باشید. علاوه بر این به مدت یک هفته مقدار زیادی آب بنوشید. نوشیدن روزانه 8 لیوان نه تنها برای بدن ضرری ندارد، بلکه به دفع سموم و هیدراته نگه داشتن آن کمک خواهد کرد. در واقع نوشیدن مقدار زیادی آب، راز صاف و چاق بودن صورت کشورهای آسیای شرقی از قبیل چین و کره است.

پر شدن صورت و زیر چشم با تغذیه

چاق شدن صورت و زیر چشم با استفاده از روغن ها

یکی دیگر از روش های تضمینی و بدون عارضه چاق شدن صورت و زیر چشم استفاده موضعی از روغن ها است. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که چاق شدن به کمک روغن ها هنوز از طریق علمی ثابت نشده، ولی اسیدهای چرب می توانند فضاهای بیرونی تر لایه های سلول را پر کنند. به این طریق صورت چاق می شود. از جمله روغن هایی که به چاق شدن صورت کمک می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • روغن زیتون
  • روغن آووکادو
  • روغن نارگیل
  • روغن بادام
  • روغن آمله

قبل از استفاده از هر یک از روغن های فوق در قدم اول کمی از آن را روی پوست خود بزنید، سپس در صورت عدم مشاهده حساسیت از آن استفاده کنید. برای رسیدن به نتایج بهتر توصیه کرده که از این روغن‌ها به همراه ماساژ استفاده نمایید.

چاق شدن صورت و زیر چشم با استفاده از روغن ها

چاق شدن صورت و زیر چشم با ماسک صورت

ماسک ها علاوه بر بهبود پوست به چاق شدن صورتتان کمک خواهند کرد. آن ها رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند و به این طریق به تپل شدن صورت شما کمک خواهند کرد. برای این کار بهتر است ماسک هایی را انتخاب و استفاده کنید که ترکیبات زیر را در برداشته باشند:

  1. گلیسیرین
  2. اوره
  3. لانوین
  4. اسید هیالورنیک
  5. وازلین
  6. روغن معدنی

اگر قصد دارید ماسک خانگی برای چاق شدن صورت و زیر چشم خود تهیه کنید، از مواد مختلفی می توانید استفاده نمایید. سیب، شیر، انبه هندی، آووکادو، موز، جو دوسر، تخم مرغ و خیار از جمله این مواد به شمار می آیند.

  • ماسک گلاب و گلیسیرین

یکی از بهترین ماسک هایی که برای چاق شدن صورت می توانید استفاده کنید، ماسک گلاب و گلیسیرین است. برای این کار 10 قاشق چایخوری گلاب را به 12 قاشق چایخوری گلیسیرین اضافه کنید. حال این سرم را به اسپری اضافه کنید و آن را درون یخچال بگذارید. هر شب قبل از خواب کمی از سرم را به پوست خود اسپری کنید. با استفاده مداوم از این سرم پس از دو هفته متوجه چاق شدن صورت خود خواهید شد.

گلیسیرین از جمله مواد طبیعی به شمار می آید که چین چروک را کاهش می دهد و به سفت شدن منافذ کمک خواهد کرد. علاوه بر این گلاب تمیز کننده ای قوی محسوب می شود که جوش های صورت راه کاهش می دهد. ترکیب این دو ماده ارزشمند منجر به چاق شدن صورت شما خواهد شد.

  • ماسک سیب و شیر

2 قاشق غذاخوری عسل، 5 یا 6 قاشق چای خوری شیر را به همراه چند برش از سیب و انبه در آسیاب ریخته و آن ها را با یکدیگر مخلوط نمایید. این ماسک را به 10 تا 15 دقیقه روی صورت خود به صورت دورانی ماساژ دهید و در نهایت آن را بشویید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه