شير خشك چاق شدن صورت در یک هفته

شاید شما هم افراد لاغر اندامی را دیده باشید که برای چاق شدن صورت خودشان دست به اقدامات گوناگونی می‌زنند و برایتان جای سوال است که آیا تزریق چربی یا استفاده از مکمل‌ها و ویتامین‌های گوناگون که این افراد زیر نظر پزشکان متخصص مصرف می کنند، باعث چاقی دائمی صورت آنها می‌شود یا این کارها به صورت مقطعی باعث چاقی صورت می‌شود؟ حتی شاید برخی از افراد را دیده باشید که به خاطر کاهش هزینه‌های چاق شدن صورتشان اقدام به مصرف شیر خشک می‌کنند و برای شما هم جای سوال باشد که آیا خوردن شیر خشک تاثیر دائمی در چاق شدن صورت افراد دارد یا به صورت موقت و گذراست؟ در این مقاله قصد داریم برای شما همراهان همیشگی به این مطلب اشاره کنیم که شیر خشک بر چاق شدن صورت چه تاثیراتی می‌گذارد و آیا در مدت زمان کوتاهی می‌توانیم تغییرات استفاده از شیر خشک را مشاهده کنیم یا خیر؟ تا اگر می‌خواهید صورت چاق‌تری نسبت به گذشته داشته باشید، بهتر تصمیم گیری کنید که از چه روشی استفاده کنید.

بهترین نوع شیر خشک برای چاقی صورت بزرگسالان

روش‌های پزشکی که شما می‌توانید برای چاق شدن صورت استفاده کنید عبارتند از تزریق چربی به صورت، تزریق فیلر به صورت، استفاده از پروتزهای زیبایی، مصرف مکمل‌ها و ویتامین‌های مختلفی همچون ویتامین‌های گروه B ، ویتامین A ، ویتامین C و ویتامین E و مصرف شیر خشک.

مطمئناً تزریق چربی به صورت و تزریق فیلر یا استفاده از پروتز‌های زیبایی حتماً باید توسط پزشک متخصصی انجام شود تا بهترین نتیجه را بدهد. همچنین برای استفاده از مکمل‌ها و ویتامین‌های مختلفی که برای چاقی صورت وجود دارند یا حتی استفاده از شیر خشک باید از یک متخصص تغذیه مشاوره بگیرید تا ویتامین‌ها و مکمل‌های مناسبی را مصرف کنید.

شاید برایتان جای سوال باشد که شیر خشک چگونه باعث چاق شدن صورت بزرگسالان می‌شود؟ از آنجایی که شیر خشک را برای نوزادان ساخته‌اند، سرشار از مواد معدنی مغذی برای بدن است؛ که اگر به صورت مداوم آن را مصرف کنید بین یک هفته تا نهایت یک ماه تاثیر آن را بر صورت خودتان می‌بینید. شیر خشک به دلیل میزان چربی و پروتئین بالای آن، کالری بالایی دارد و همه این عوامل در چاق شدن صورت آقایان و خانم ها موثر هستند.

برای استفاده از شیر خشک شما می‌توانید آن را در شیر کم چرب گاوی بریزید و ترکیب آنها را استفاده کنید. همچنین می‌توانید محلول آن را بر روی صورت خودتان بمالید و به صورت یک ماسک خانگی از آن استفاده کنید. شاید هم برایتان جای سوال است که بهترین مارک شیر خشک برای چاق شدن صورت کدام مارک است؟ اگر بخواهیم چند مارک مهم از شیر خشک‌های مطرح برای چاق شدن صورت را نام ببریم می‌توانیم به این برندها اشاره کنیم: نیدو، پدیاشور ابوت، انشور کمپلیت، تروکید، اس ام آی پرو، آپتاکید نوتریشیا و بیومیل ال اف فاسبل.

بهترین نوع شیر خشک برای چاقی صورت بزرگسالان

بهترین زمان مصرف شیرخشک برای تاثیر گذاری بهتر

اگر قصد چاق شدن صورت به وسیله شیر خشک را دارید، بهتر است آن را زمانی مصرف کنید که بدن شما نیاز به مواد غذایی دارد. بهترین زمانی که می‌توانید آن را مصرف کنید تا صورت شما چاق‌تر از قبل شود صبح‌ها قبل از خوردن صبحانه است. در این زمان از روز بدن به دنبال مواد غذایی برای تقویت و بازسازی خودش است و استفاده مناسب از شیر خشک در این بازه زمانی می‌تواند موثر واقع شود و صورت شما بهتر و سریع‌تر از سایر زمان‌ها چاق شود. حتماً حضور ذهن داشته باشید که فقط خوردن شیر خشک در چاق شدن صورت موثر نیست؛ در کنار مصرف شیر خشک حتماً از ورزش‌هایی که برای چاقی صورت وجود دارد هم استفاده کنید تا نتیجه‌ بهتری بگیرید.

بهترین زمان مصرف شیرخشک برای تاثیر گذاری بهتر

عوارض مصرف شیر خشک

شاید برایتان جای سوال باشد که آیا مصرف مداوم شیر خشک برای افراد مضر است یا خیر؟ به خاطر داشته باشید که شیر خشک را نمی‌توانید جایگزین مناسبی برای شیر تازه گاو کنید ولی مصرف به اندازه آن در صورتی که به شیر گاو و قند لاکتوز حساسیت نداشته باشید یا یک فرد دیابتی نباشید بی‌ ضرر و چاق کننده موثری برای صورت است.

 

نوشتن دیدگاه