معجون لاغری در ماه رمضان

معجون های لاغری، ترکیبی از مواد چربی سوز و تصفیه کننده خون هستند که در بدن به سرعت وارد عمل می شوند و ظرف مدت یک هفته الی ده روز تاثیر خود را می‌گذارند. لذا ما شاهد تاثیر گذاری آن ها بر لاغری و چربی سوزی بدن خواهیم بود. این معجون ها به خصوص در حالت ناشتا بیشترین تاثیر را دارند، زیرا در حالت ناشتا معده و روده کوچک خالی از غذا هستند. به همین جهت نیز معجون در ابتدا معده و روده را تمیز و ضد عفونی کرده و به علت خالی بودن روده کوچک، به سرعت توسط گیرنده های روده جذب شده و وارد گردش خون می شود.

طرز تهیه 3 معجون برای تناسب اندام برای لحظه افطار در ماه رمضان

همانطور که گفتیم مجنون‌ های لاغری با شکم خالی و به صورت ناشتا بیشترین تاثیر خود را روی بدن دارند. از بین ترکیبات معجون‌ های لاغری، عسل همیشه پای ثابت است. عسل یک شیرین کننده طبیعی بوده و نقش مهمی در پاکسازی سیستم گوارش دارد. عسل همچنین سموم بدن را دفع می‌ کند و یک آنتی ویروس بسیار قوی نیز است. ما در این مقاله طرز تهیه سه معجون برای تناسب اندام برای لحظه افطار در ماه رمضان را به شما معرفی کرده‌ ایم. در هر سه معجون نیز عسل نقش اصلی را بر عهده دارد.

  • معجون لیموترش و عسل و آب ولرم

برای تهیه این معجون در ابتدا اجازه بدهید آب کاملا ولرم شود. سپس یک قاشق عسل در آن حل کنید. حتما دقت کنید که آب ولرم باشد. به هیچ عنوان عسل را در آب جوش حل نکنید، زیرا خاصیت عسل از بین می‌ رود. پس از آن، یک لیموی تازه را آبگیری کرده و در داخل عسل و آب ولرم بریزید و مخلوط کنید. این معجون را به صورت ناشتا در افطار میل کنید تا شاهد تاثیرات شگفت انگیز آن از جمله چربی سوزی بالا، تصفیه خون، شفاف شدن پوست و درمان ضعف سیستم گوارش باشید.

  • خاکشیر و عسل

معجون بعدی خاکشیر و عسل است. خاکشیر یک دانه دارویی با طبع معتدل است که باعث تسهیل حرکت غذا در داخل روده ‌های شما و حفظ آب بدن در طول روز می‌ شود. اگر خاکشیر با عسل ترکیب شود تاثیر آن دوچندان می ‌شود.

  • ترنجبین و خاکشیر و عسل

ترنجبین بهترین دارو برای پاکسازی کبد و تصفیه خون است. این دارو باعث می‌ شود تا جوش‌ های صورت و بدن شما نیز از بین بروند و حرکت غذا در داخل روده‌ های شما به آسانی انجام پذیرد. وقتی که خاکشیر و عسل به ترنجبین اضافه شوند این معجون یک بمب چربی سوز بسیار قوی می ‌شود و می‌ تواند در کنار یک رژیم غذایی کم کالری، تاثیر بسیار زیادی در آب کردن چربی‌ های مزاحم بدن شما داشته باشد. ترکیب عسل و ترنجبین باعث کاهش چربی انباشته شده در کبد نیز می ‌شود که این مسئله‌ تاثیر بسیار زیادی در کاهش وزن و تناسب اندام شما خواهد داشت.

مصرف هر سه معجون‌ ذکر شده در ماه رمضان باعث می‌ شود تا عطش شما در طول روز کمتر شده و دفعات کمتری احساس تشنگی کنید.

طرز تهیه 3 معجون برای تناسب اندام برای لحظه افطار در ماه رمضان

بهترین دمنوش لاغری در افطار

اگر بخواهیم به بهترین دمنوش لاغری در افطار اشاره کنیم باید به دمنوش‌ های حاوی دارچین، زنجبیل، رازیانه و زیره اشاره نماییم. در واقع تمامی این موارد به خصوص دارچین و زیره خاصیت چربی سوزی بسیار بالایی دارند و به عنوان گیاه لاغری شناخته می‌ شوند، بنابراین اگر شما در افطار یا سحر از این دمنوش‌ ها استفاده کنید قطعا تاثیرات شگفت انگیز آن را خواهید دید. اما توصیه ما به شما این است که دمنوش‌ های لاغری را در افطار و به صورت ناشتا و یا بعد از یک افطاری مختصر میل کنید تا تاثیر آنها دوچندان شود.

بهترین دمنوش لاغری در افطار

دقت کنید که در مصرف این دمنوش‌ ها زیاده روی نکنید. به خصوص خانم‌ های باردار بهتر است در مصرف دمنوش‌ ها کمی احتیاط کنند. نکته مهم دیگری که در مورد مصرف دمنوش‌ های لاغری در افطار باید به آن اشاره کنیم عدم مصرف این دمنوش‌ ها با شیرین کننده‌ های پرکالری است. به عنوان مثال اگر شما قصد شیرین کردن دمنوش خود را داشتید، بهترین گزینه عسل است. بنابراین در ماه رمضان شما باید در کنار رعایت یک رژیم غذایی سالم و اصولی، از معجون‌ها و دمنوش‌ های تصفیه کننده خون و چربی سوز نیز استفاده کنید.

 

نوشتن دیدگاه