رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

پهلوهای آویزان مشکل بسیاری از افراد پیر و جوان است و این ظاهر در مراسم‌ ها، عروسی ها، عید نوروز، مهمانی ها و…  مشکل ساز می‌ شوند و به اصطلاح تیپ و قیافه ما را به هم می‌ ریزند. اغلب اوقات این چربی های اضافی و مزاحم، مقاومت خیلی زیادی هم دارند و شما را از رسیدن به تناسب اندام مایوس و ناامید می کنند.

آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده است که با عجله و سرعت هرچه تمام تر در اینترنت به دنبال روش‌ های لاغری سریع باشید و مطالب متعدد را زیر و رو کنید؟ آیا شما هم از شنیدن عبارت لاغری در سه روز تعجب می‌ کنید؟ قبل از اینکه سراغ ادامه مطلب برویم باید بگوییم بله! رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز وجود دارد و شما می‌ توانید در سه روز استارت لاغر شدن خود را بزنید. اما چگونه؟ برای دریافت پاسخ این سوال ما را در ادامه همراهی کنید.

رژیم لاغری مناسب عروس برای لاغری سریع در ناحیه شکم و پهلو

اگر شما به عنوان یک عروس خانم به مراسم عروسی نزدیک می‌ شوید و احساس می‌ کنید شکم و پهلوی اضافی شما در لباس عروس خوش فرم و زیبا نیست، بهتر است از همین الان به فکر آب کردن این چربی‌ های اضافی و مزاحم باشید. برای آب کردن چربی‌ ها باید یک اصل مهم را مد نظر قرار بدهید. این اصل مهم، از بین بردن چربی و به دست آوردن یک لاغری بدون بازگشت است. هنگامی که شما ورزش می‌ کنید و یا رژیم غذایی خود را از نوع کم کالری انتخاب می‌ کنید؛ باعث می‌ شوید حجم سلول‌ های چربی کمتر شده و سلول‌ های چربی کوچک شوند.

با کوچک شدن سلول‌ های چربی شما احساس می‌ کنید که لاغر شده‌ اید. در صورتی که اینگونه نیست و با دریافت کمترین حجم کالری مجدد این سلول‌ ها حجیم می‌ شوند، بنابراین باید به دنبال راهی اصولی، بی بازگشت و پایدار برای کاهش وزن باشید.

بهترین راه برای از بین بردن چربی دور شکم و بهترین رژیم لاغری مناسب عروس برای لاغری سریع در ناحیه شکم و پهلو؛ استفاده از مواد چربی سوز طبیعی است. در ادامه در مورد چگونگی عملکرد دمنوش‌ های چربی سوز و بهترین برنامه‌ ای که می‌ توانید برای لاغری انتخاب کنید بیشتر صحبت کرده ‌ایم.

رژیم لاغری مناسب عروس برای لاغری سریع در ناحیه شکم و پهلو

برنامه لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

چربی ‌های شکم و پهلو مزاحم و بسیار مقاوم هستند و در برخی مواقع نیز تبدیل به سلولیت می‌ شوند، بنابراین اگر شما نیز به دنبال راهی برای سوزاندن این چربی‌ ها هستید بهتر است که چند روش مختلف را با یکدیگر ترکیب کنید.

اولین قدم اصلاح رژیم غذایی است. سعی کنید قندهای مضر را از برنامه غذایی خود حذف کنید. تنقلات را به صورت کامل حذف کنید و در هر وعده غذایی حجم کالری دریافتی را کمی کاهش بدهید.

بعد از این، نوبت به ورزش کردن می‌ رسد. سعی کنید روزانه حداقل ۳۰ الی ۴۰ دقیقه پیاده‌ روی کنید و در صورت امکان هفته‌ای دو مرتبه استخر بروید. دقت کنید که حداقل دو ساعت بعد از پیاده‌ روی یا استخر؛ هیچ ماده غذایی پرکالری نخورید.

گام بعدی برای لاغری سریع در ناحیه شکم و پهلو، مصرف دمنوش‌ هایی است که هم باعث کم شدن اشتهای شما و هم باعث افزایش سرعت سوخت چربی‌ ها در بدن می‌ شوند. برخی از گیاهان از جمله به لیمو، رزماری، گل محمدی، لیمو، نعنا فلفلی، گزنه و برگ زیتون خاصیت چربی سوزی بسیار بالایی دارند و اگر به صورت دمنوش استفاده شوند تاثیر فوق العاده‌ و جادویی بر شکستن پیوند چربی‌ ها و از بین بردن سلول‌ های چربی خواهند داشت.

برنامه لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز

در صورتی که شما از دمنوش‌ های گیاهی چربی سوز استفاده کنید؛ نه تنها پیوند بین چربی ‌ها شکسته و سست می‌ شود؛ بلکه آب بین سلولی آنها نیز از بین می‌ رود و سلول‌ ها کوچک‌ تر نیز می‌ شوند، بنابراین اگرچه در سه روز اول شما به هدف خود یعنی آب شدن چربی‌ های شکم و پهلو نخواهید رسید؛ اما در این سه روز اول می‌ توانید با کمک دمنوش‌ های گیاهی و با کمک ورزش منظم، تا حد بسیار زیادی آب بین سلولی چربی‌ ها را از بین ببرید و سلول‌ های چربی را کوچکتر کنید.

از هفته اول به بعد این سلول‌ های چربی یکی پس از دیگری شروع به از بین رفتن می ‌کنند و به مرور زمان از بدن شما دفع می ‌شوند، بنابراین اگر به دنبال یک چربی سوزی بدون بازگشت هستید حتما باید رژیم غذایی کم کالری نسبت به قبل را در کنار ورزش و در کنار استفاده از دمنوش‌های گیاهی رعایت کنید.

 

نوشتن دیدگاه